Je práce v callcentru opruz či naopak cenná zkušenost? Můžu stoupat po pracovní žebříčku, nebo budu jenom pořád volat? Budu lidem radit, nebo do nich něco tlačit?
To jsou jedny z mnoha otázek, která vás asi napadnou, když se řekne "Práce v callcentru. Někteří z vás jste si to již vyzkoušeli, někdo o této práci třeba uvažuje.... Pokusíme se vám práci v callcentru přiblížit nejreálněji. Vyrazili jsme z kanceláře do jenoho z největších call center v ČR, ComCzech a.s., kde:
- jsme si na vlastí kůži vyzkoušeli výběrové řízení
- vyzpovídali personalistu, který má nábor brigádníků na starosti
- vyzpovídali jsme 2 mladé brigádníky, kteří zde pracují
- a zpovědi nebyl ušetřen ani ředitel této společnosti
Ještě ale malý úvod....
Jedná se o telefonický kontakt s klienty. Základní rozdělení je:
AKTIV , kdy voláte klientům aktivně, jménem určité společnosti, a nabízíte jim služby, které si můžou u vás objednat, nebo např. sjednáváte schůzky apod.
a PASIV = zodpovídání a řešení dotazů klientů, kteří sami volají (určitě to všichni znáte, když např. voláte svému operátorovi – to také řeší callcentrum. Ze začátku začínáte na aktivu, později je možné se dostat na pasiv. Calcentra nejčastěji pracují pro telefonní operátory, banky a pojištovny.
Samozřejme veškeré informace získáte během školení, kde se také naučíte lépe komunikovat, zdokonalíte své prodejní i další dovednosti apod.
Pracují zde jak brigádníci (studenti, maminky na MD) tak i zaměstnanci.
Vás asi zajímají zkušenosti z praxe, takže zpět k našemu "náletu" v ComCzech a.s.
ROZHOVOR S BRIGÁDNÍKEM - HONZA
ROZHOVOR S BRIGÁDNÍKEM - PETRA
Líbí se Vám článek? Sdílejte se svými přáteli