Je práce v callcentru opruz či naopak cenná zkušenost? Můžu stoupat po pracovní žebříčku, nebo budu jenom pořád volat? Budu lidem radit, nebo do nich něco tlačit?


 

To jsou jedny z mnoha otázek, která vás asi napadnou, když se řekne "Práce v callcentru. Někteří z vás jste si to již vyzkoušeli, někdo o této práci třeba uvažuje.... Pokusíme se vám práci v callcentru přiblížit nejreálněji. Vyrazili jsme z kanceláře do jenoho z největších call center v ČR, ComCzech a.s., kde:

- jsme si na vlastí kůži vyzkoušeli výběrové řízení 

- vyzpovídali personalistu, který má nábor brigádníků na starosti

- vyzpovídali jsme 2 mladé brigádníky, kteří zde pracují

- a zpovědi nebyl ušetřen ani ředitel této společnosti

 

Ještě ale malý úvod....

V čem vlastně spočívá práce v callcenteru?

Jedná se o telefonický kontakt s klienty. Základní rozdělení je:

AKTIV , kdy voláte klientům aktivně, jménem určité společnosti, a nabízíte jim služby, které si můžou u vás objednat, nebo např. sjednáváte schůzky apod.

a PASIV = zodpovídání a řešení dotazů klientů, kteří sami volají (určitě to všichni znáte, když např. voláte svému operátorovi – to také řeší callcentrum. Ze začátku začínáte na aktivu, později je možné se dostat na pasiv. Calcentra nejčastěji pracují pro telefonní operátory, banky a pojištovny.

 

Samozřejme veškeré informace získáte během školení, kde se také naučíte lépe komunikovat, zdokonalíte své prodejní i další dovednosti apod.  

Kdo v call centrech pracuje?

Pracují zde jak brigádníci (studenti, maminky na MD) tak i zaměstnanci.

 

Vás asi zajímají zkušenosti z praxe, takže zpět k našemu "náletu" v ComCzech a.s.

 

ROZHOVOR S PANEM ŘEDITELEM

 

REPORTÁŽ Z VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

 

ROZHOVOR S PERSONALISTOU

 

ROZHOVOR S BRIGÁDNÍKEM - HONZA

 

ROZHOVOR S BRIGÁDNÍKEM - PETRA