Hadjime Mitari: "Tvrdí-li lidé o něčem, že je to šílené, měli bychom se do toho pustit."
...aneb i ten nejbláznivější nápad může vydělat slušný balík peněz. A po světe chodí milion lidí, co tyto nápady na podnikání mají. Ne každý ovšem sebere odvahu a zkusí to. Většinou jsou to mladí studenti nebo lidé, kteří se dlouho nedokázali prosadit na trhu práce. A tak se v jejich hlavách zrodily trochu praštěné myšlenky, kterých se nelekli a pustili se do toho... Přinášíme vám přehled těch nej a nemusíme ani chodit daleko, pár jich máme i u nás :-).
Máte od dětství svého milovaného plyšáčka, s kterým noc co noc spíte, máte k němu citový vztah, téměř i hlubší jak k vlastnímu partnerovi? Pak můžete svému méďovi, žirafce, nebo slonovi dokázat svou oddanost a lásku tím, že mu dopřejete luxusní zájezd, ať ze života má i něco víc, jak jen pořád spát s vámi v posteli :-). Unikátní cestovní agentura Toy tour prague agency zajistí vaším plyšovým mazlíčkům zájezd do Prahy, na který nadosmrti nezapomene. Stačí, když si objednáte jeden z nabízených balíčku a zašlete plyšáka do Prahy. Dle druhu zájezdu může být plyšák proveden historickým centrem, vyfocen např. na Karlově mostě profesionálním fotografem, bude mít svůj facebookový profil, aby se mohl pochválit kamarádům, může ochutnat česká jídla, nebo s ním cestovka podnikne výlet do aquaparku, na disco atd. Výjimkou není ani masáž, nebo společný piknik na pláži s dalšími plyšáky. Když Váš miláček nemůže pít alkohol nebo má jiné omezení, stačí na to pracovníky agentury upozornit, a bude pohlídán. Každý den vám plyšák napíše email, aby jste věděli, že se má skutečně fajn. Pak vám plyšáčka pošlou zpátky i s profi fotografiemi, jak tištěnými tak i na CD, se suvenýrem z Prahy a dále pak s video sestřihem z průběhu dovolené.
K neuvěření? Tahle agentura funguje v ČR už několik let, jejím hlavním investorem se stal Tomio Okamura. Zákazníci jsou převážně ze zemí jako Japonsko, USA, Velká Británie nebo Německo, samozřejmě ale funguje i pro české plyšáky. A to je důkaz, že když se chce, všechno jde :-).
Snad každému se v životě stane, že ho někdo opravdu naštve, cítí křivdu, někoho zkrátka nemá rád. A neví, jak mu to dát najevo. Před dvěmi lety se třem českým klukům zrodil v hlavě nápad obdarovat tyto lidi na přání zákazníka (obdarovatele) sloním exkrementem. To všechno anonymně, v luxusní krabičce s mašličkou a návodem na použití (sloní hovínko je exkluzivní hnojivo). Existují i limitované edice, například na Valentýna (trus bude v srdíčkové krabičce), nebo plánované narozeninové a zásnubní krabičky, ovšem pořád se stejným obsahem :-). Tenhle dárek je vždy čerstvý, někdy dokonce ještě i teplý.
Vidíte? Člověk h...o dělá, a i to ho může uživit :-D.
Nejprve tahle seznamka pobouřila širokou veřejnost, zdánlivě pro svou nesmyslnost a nemorálnost. Je určena výhradně pro ženaté a vdané, a její sloganem je: "Život je krátký. Měj aférku". Možná trochu smutné, ale dnes má stránka více než 30 000 členů a vydělala zakladateli opravdu pěkné peníze. Paradoxem je, že on samotný je šťastně a spokojeně ženatý už několik let.
Tedy i z nevěry lidí kolem se dá těžit, napadlo by vás to někdy?
A co takhle mít u sebe někoho, kdo bude Váš mazlík, zároveň si ho nemusíte krmit, nikdy vám neonemocní, nezemře, nemusíte s ním chodit denně ven? To nemusí být k zahození :-). Pet rock, další šílenost, která v 70.létech vydělala neskutečné peníze. Kámen měl nahradit domácího mazlíčka, stál 4 dolary, měl různé tvary i barvu, přišel v krabičce s ouškem a s otvory na dejchání, aby se chudák neudusil. Byl dodáván s 32 – stranovým manuálem, jak se o mazlíčka starat. Kde najdete třeba doporučení: "Položte kamenného mazlíčka na nějaké staré noviny. Kámen nikdy nepřijde na to, k čemu mají ony noviny sloužit, a tak není třeba žádný další výcvik". Nebo: "Vezměte svůj Pet Rock na cvičiště, kde budete mít jeho stoprocentní pozornost, a vyšlete mu povel: Udělej mrtvého". Kamínek dále nesměl být vyndaný z krabičky dřív, jako po 72 hodinách, z důvodu aklimatizace na nové prostředí. Tenhle mazlíček vás dokonce bude poslouchat na povely: "sedni", či "lehni!", jenom teda s "přines" a "podej pac" asi moc neuspějete :-).
Lidi mohli s kamenem popustit uzdu své fantazie a zapomenout, na chvíli, na své problémy. Nápad vznikl v hospodě u piva, kdy Gary Dahl vyslyšel starosti svých přátel s jejich kočkami a pejsky a jenom tak z legrace utrousil, že chová doma šutr, se kterým žádná práce není. Tenhle vtípek po vystřízlivění uvedl do praxe, vymyslel silnou marketingovou strategii a o luxusní výdělek bylo postaráno. V současnosti se kámen začal opět prodávat a stojí necelých (a nemalých) dvacet dolarů.
Líbí se Vám článek? Sdílejte se svými přáteli