Rozhovor se supervizorkou Veronikou Kovaříkovou z Conectart, ve kterém odpovídá na otázky, jaké to je vést tým telefonních operátorů.
Jeden z důvodů, proč nemáme o brigádníky nouzi, je určitě naše lokace. Nacházíme se přímo v centru, takže je snadné nás najít a dostanete se k nám prakticky z jakékoliv části Brna. Navíc fungujeme již pěknou řádku let, všeobecně se o nás ví a nejen mezi mladými. Jednáme s lidmi na rovinu, nikdo k nám zatím nepřišel s tím, že neví, že jde o call centrum, tak jak tomu mnohdy v této branži bývá.
Každý, kdo k nám přijde, se rozhodně dočká přátelského prostředí a kolektivu. Navzájem si tady všichni tykáme a to nejen z řad operátorů, ale i s managementem, což je určitě mnohem otevřenější a vřelejší přístup. Jen pod sebou mám několik operátorů, kteří odmítají jiné práce, právě proto, že jim je tady dobře, vydělají si peníze a zároveň se necítí „jako v práci“. Jsme prostě taková velká šťastná rodina.
Řekla bych, že je to půl na půl. O prázdninách nám standardně přibude mnohem více brigádníků, kteří si chtějí přivydělat přes léto, ale jinak je stav vyrovnaný.
Z mé praxe můžu potvrdit, že všechno se dá naučit, jen člověk musí chtít. Důležité je nevzdávat se po prvních hovorech a negací ze strany zákazníka. Když setrváte, ten pocit z první objednávky je opravdu k nezaplacení :).
U nás to asi nejde takhle zaškatulkovat. Jsou tu desítky rozdílných povah a charakterů. Možná proto je tady pořád tak živo. A pro koho je práce u nás nejvhodnější? Určitě pro někoho, kdo chce pracovat, chce se něco nového naučit a nevadí mu mluvit.
Brigádník má u nás jistou hodinou mzdu, která se mu navyšuje podle provolaných hodin u nás. Zbytek je jen v jeho režii. Pokud se snaží, prodává, zároveň se „nefláká“ a je poctivý, projeví se mu to na bonusech velmi hmatatelně. Mám na projektu spoustu operátorů, kteří mají v bonusech víc peněz, než je jejich smluvně stanovený základ.
U nás všichni začínáme jako operátoři, nikdo nemáme svůj pracovní post zadarmo. To je jedna z věcí, co mám na Conectart ráda – nikdo o nikom nemůže říct: ty nevíš o čem to je, tys nikdy nevolal.
Určitě můžou. Našim cílem rozhodně není rozdělovat kamarády nebo páry, kteří si chtějí přivydělávat spolu. Ale musí samozřejmě plnit, co mají a být samostatní. Na výběrových řízeních se v těchto případech ptáme, jestli jsou rozdělitelní, aby se nám nestávalo, že s odchodem jednoho odejde i ten druhý. Většinou to u nás bývá ale naopak – přijdete sami a odcházíte se spoustou kamarádů nebo s partnerem :).
Já osobně nemám žádný den tak úplně běžný a to se mi na mé práci líbí – člověk nikdy neví, co přijde a co bude muset překonat. Mou hlavní náplní práce je online poslouchání operátorů, jejich motivace k lepším výsledkům, hodnocení hovorů a dohled nad tím, jestli všechno dělají, jak mají, neříkají lživé informace v hovorech a prodávají.
Naučíte se vyjadřovat, prodávat a zvládat stresové situace. Mám vystudovaný marketing a management a musím říct, že prodejní argumenty a „tah na branku“ jsem získala právě tady. Je to pro mě taková „škola života“.
Nastoupila jsem jako operátor a prodávala jsem. Pak jsem byla povýšena na senior agenta a zaučovala nováčky. Moc mě bavilo jim všechno vysvětlovat a „chytračit“. No a když se vyhlásilo výběrové řízení na supervizora, kamarádka mě zapsala. Jak to dopadlo, je asi jasné :).
Přes naše internetové stránky, podají přihlašovací formulář, zavolají nám anebo můžou rovnou přijít. Tak se nebojte a pojďte do toho :).
Zdieľajte so svojimi priateľmi Sdílejte se svými přáteli