Období návratu dětí do škol a mimoškolských aktivit je tady. Jak byste měli zadat správně brigády na různé typy kroužků pro děti a dorost? Mrkněte na naše rady a tipy, ať se vyhnete zbytečné prodlevě v náborech.
Titulek je první věc, kterou uchazeč uvidí. Dejte si záležet na tom, abyste byli struční a zaujali. Uveďte pozici, ideálně mzdu a další benefity, které na brigádě zájemce může získat, např.: Lektor/ka kreslení, mzda 250-300 Kč/hod. – volba dní i času práce Lektor/ka hudebního kroužku, mzda 300 Kč/hod. – možnost dalšího vzdělávání Lektor/ka sportovního kroužků, mzda 250 Kč/hod. – rekonstruovaná tělocvična V popisu inzerátu uveďte podrobněji náplň práce, požadavky na její výkon a nezapomeňte detailně rozepsat nabídku s benefity pro uchazeče, aby věděl, proč by měl jít právě k vám, a ne ke konkurenci.
Ano, můžete. Ale je potřeba, aby byly tematicky podobné, např.: Lektor/ka kreslení, lektor/ka výtvarných činností, lektor/ka malby. Lektor/ka běhání, lektor/ka sportovního kroužku, lektor/ka míčových her. Lektor/ka hudebního kroužku, lektor/ka hry na kytaru, lektor/ka hry na klavír. Je to z důvodu, aby uchazeči nebyli zmatení a věděli na první pohled, na jaký typ nabídky odpovídají. Pro vás je bonusem, že budete mít přehled o tom, které pozice už máte obsazené vhodnými kandidáty.
Na našich portálech máte několik možností, jak můžete více zvýraznit svou nabídku: 1) Topování nebo VIP topování v rámci balíčků STANDARD, ZLATÝ STŘED nebo TO NEJLEPŠÍ. Váš inzerát bude posunutý ve výpisu na webu i newsletteru na vyšší pozice, viditelně se označí a dostane lepší parametry. 2) Zveřejnění na Facebooku v tematicky zaměřených skupinách. 3) Propis na další partnerské portály. 4) Možnost kampaně – např. reklamy v přímém přechodu, reklama v newsletteru, e-mailing. Více se dozvíte ZDE >>
Najděte ideální uchazeče co nejdříve! Inzerujte podle našich tipů a vaše hledání bude mít větší šance na úspěch.
Líbí se Vám článek? Sdílejte se svými přáteli