O brigádě v Proveonu jsme se bavili s operátorem Petrem H., který zde plánuje i svou budoucnost.
Už mám za sebou zkušenosti s call centry, ale jedna byla docela neslavná, protože ono call centrum nebylo tak profesionální jako Proveon. Chtěl jsem to zkoušet dále, protože prodej mě vyloženě baví. Myslím, že jsem se docela našel, protože je to zatím to nejprofesionálnější call centrum, ve kterém jsem kdy pracoval. Je to pro mě práce jako každá jiná, navíc nevyžadovali praxi, což pro mě bylo velký plus.
Asi hlavně styk s klientem, narazím tu na spoustu různých lidí v různých kampaních. Baví mě reagování na člověka samotnýho :-). Taky mám dost rád místní kolektiv – lidi odlišných oborů, vzdělání, věku a tak. Co jsem tu, tak tady asi nepracoval žádnej blbec. A když jo, tak tady nevydržel dlouho :-D.
Co se mi vyloženě líbí, je to, že voláme dobrý projekty. Že to není třeba prodávání nějakých vysavačů nebo šatů po telefonu. Jsem rád, že prodávám kvalitní produkty.
Kdybych tomu nevěřil, tak to ani nemůžu prodávat.
Soutěže, párty a bonusy do toho samozřejmě patří, to je asi motivace každýho call centra. Tady se neustále něco takovýho děje, co si pamatuju naposled, tak to byla asi soutěž o tablet. Kromě toho školení je nejen placené, ale probíhalo na hotelu, kde jsme měli zaplacený celý pobyt, takže co chtít víc :-)
Bude to 7 měsíců, co tady pracuju. A už jsem dosáhl na nejvyšší stabilní ohodnocení, což je stovka na hodinu plus bonusy, takže dohromady průměrně 160 Kč/hod. Ale musí být aspoň trochu dobrej den :-). Plus do toho různý soutěže.
Mám tady trochu slíbený postup v blízké době, pokud to však nevyjde, tak by mi to nijak výrazně nevadilo, protože aktiv mě fakt baví. Jestli se mi podaří dostat se na vyšší pozici v rámci interního povyšování, tak bych byl jen rád :-). Každopádně na Proveonu je další výhoda to, že pokud někoho momentálně nebaví aktiv, ale chce tady zůstat, může si vybrat ze spoustu dalších pozic – pasiv, back office, osobní péče o klienty, různé interní projekty a tak.
Já pasiv vyloženě nemám rád, takže rozhodně aktiv, kde si toho člověka srovnám sám ;-). Na aktivu udává tón vždycky operátor, který volá jako první.
Byl jsem fakt překvapenej tím, že do nás od začátku nahustili dost informací o tom produktu. Chtěli, abychom přesně věděli, co těm lidem nabízíme, abychom neříkali něco, co není pravda a znali produkt dopodrobna. Tím se taky ale podle mě zvyšuje profesionalita jak hovoru, tak obecně tohohle call centra.
Musím říct, že mám taky zkušenosti z druhé strany – když mi na osobní číslo volá borec a nabízí mi plyn a já vyloženě slyším, jak ho to nebaví a jak to nechce dělat, tak mě to obtěžuje. Já chci, aby mi volal někdo, koho to zajímá, kdo ví, co prodává a sám tomu věří. Potřebuju, aby ten člověk zněl radostně a sám mě namotivoval. To se pak nechám trošičku zlákat :-).
Někdy jsou to i zábavný situace, když třeba starší paní nabízíte rychlejší internet a vysvětlujete, kde je jakej čudlik a ona neví, co je internet :-). To je ale chyba toho operátora pak, tohle by vůbec neměl dělat. Každý operátor musí sám poznat, komu může co nabízet.
Klidný, pohodový pracovní prostředí. Uvolněnější atmosféru, fajn kolektiv. A rozhodně zkušenosti s komunikací. Měli jsme spoustu školení, kde jsem se naučil argumentovat a vím, jak spíš dosáhnu toho, co chci :-).
Mrkněte i na další zajímavé rozhovory, kde se dozvíte více informací, například za jak dlouhou dobu můžete povýšit z klasického operátora na asistenta supervizora:
ROZHOVOR S ASISTENTEM SUPERVIZORA
ROZHOVOR S SUPERVIZOREM - SENIOREM
ROZHOVOR S PERSONALISTOU PROVEONU
Zdieľajte so svojimi priateľmi Sdílejte se svými přáteli