Proč jít pracovat do Aqualandu Moravia na pozici pokladní? Jaký tam je kolektiv? Je zde možnost kariérního růstu? Více se dozvíte v rozhovoru s Honzou Křížem.
Na pozici pokladní v Aqualandu Moravia pracuji od podzimu 2019. A co se mé denní náplně práce týče, tak je to velmi jednoduché. Ráno přijdu do práce hodinu před otevírací dobou, převezmu si svoji pokladnu a obsadím své místo. Spočítám si, že vše v pokladně sedí tak, jak má, jdu si pro vodu, kterou máme k dispozici během celého dne zdarma, připravím si vše, co je potřebné, zkontroluji, že pokladna je připravena a začíná to. Přes den odbavuji zákazníky, radím, jak nakoupit vhodné vstupenky, vysvětluji lidem, jak to chodí vně areálu, radím, co a jak a konečně také pak odbavuji doplatky, když lidé odcházejí domů.
Krom mnoha zkušeností s prací s lidmi, to je také prohloubení jazykových dovedností, protože cizí jazyky jsou na denním pořádku. Samozřejmě také je třeba soustředěnost, kterou si zlepšíte a naučíte se také velmi dobře zvládat náročné a stresové situace.
Z pozice pokladní je několik možností. Krom toho, že se šikovný pracovník může stát vedoucím směny, může také jako já zkusit i další pozice, které Aqualand Moravia nabízí (a že jich není málo). Krom toho si může naplno užívat koupání v Aqualandu Moravia zdarma, využít posilovnu, chill out zónu nebo slevy, které se vyplatí.
Nerad bych teď řekl, že skvělý kolektiv je jen na pokladnách. Celý Aqualand Moravia je jeden velký kolektiv, který dokáže zabrat ve správnou chvíli, společně se pobavit a vše si užít naplno! Koneckonců jsme svět vodních a já rád říkám, že nejen vodních, zážitků. S naším kolektivem, ať už na pokladnách nebo kdekoli jinde, se rozhodně nudit nebudete a věřte tomu, že smát se budete více, než je zdrávo. Jen pozor, když se někdy domluvíte, že půjdete ve volnu na tobogány, plavat anebo někam posedět. Má tendenci se to pěkně zvrtnout a na druhý den v práci to stojí za to :D
Určitě buďte sami sebou! Každý je originál a já osobně si myslím, že pro každého se vždycky místo najde... kdekoliv! A nezapomeňte, že vy jste vlastně ta první i poslední vizitka celého Aqualandu Moravia. Vás zákazník vidí jako první (když přijde) a ve většině případů i jako poslední (když odchází).
Rada na závěr: "Úsměv nic nestojí a lidé ho ve většině umí ocenit a tisíckrát vrátit!! A není nad upřímný úsměv a poděkování spokojeného klienta!"
Zdieľajte so svojimi priateľmi Sdílejte se svými přáteli