Informace o pracovním místě
Náplň práce: • Vzdáleně podporovat svoje kolegy v jednotlivých regionech v rámci celé ČR a SK, kteří používají prodejní systémy • V případě problémů se systémem, umět poradit a poskytnout v ideálním případě i návrh řešení • Oprava dat v jednotlivých systémech v rámci interních schválených postupů a procesů • Ověřování správného chodu všech systému u uživatelů
• SŠ vzdělání (IT specializace je velkou výhodou) • Znalost systému JIRA nebo ITIL, práce v zákaznickém servisu nebo IT podpoře též výhodou • Spolehlivost a dotahování věcí do konce • Komunikace v anglickém jazyce s kolegy ze zahraničí • Flexibilnost ohledně pracovní doby – jedná se o 20 hodin/týdně, jen je potřeba se vystřídat s kolegy (support funguje denně mezi 9-19 hodinou)
Co můžete získat: • Zajímavou práci na zkrácený úvazek s flexibilní pracovní dobou • Dlouhodobou spolupráci • Práci v inspirativním a mladém kolektivu • Možnost poznat prostředí silné a stabilní mezinárodní společnosti • Kancelář v centru Prahy (Karlovo náměstí), s výhledem na Pražský hrad • Zajímavé mzdové ohodnocení, 150 - 170Kč/hodinu
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>TermínNástup: | 20.05.2019 - 31.12.2019 |
Mzda: | 150 - 170 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 1 |