Informace o pracovním místě
Našim klientem je společnost zabývající se PRONÁJMEM VLASTNÍCH nemovitostí (komerční objekty)
Osobní & administrativní asistent/ka
Náplň práce
• Navrhovaní a budovaní tabulek a přehledů (nejen vyplňování). Validace a analýza získaných informací a dat – návrhy řešení pro nadřízeného. Vyhledávání informací na internetu.
• Telefonická a e-mailová komunikace s klienty a dodavateli, včetně domlouvání schůzek.
• Zajišťování chodu kanceláře – např. objednávky kancelářských potřeb, vyřizování pošty a administrativy, evidence dokumentů (včetně návrhů změn těchto evidencí)
• Organizace kalendáře nadřízeného (plánování a připomínání schůzek) a příprava podkladů k jednáním.
• Vyřizování osobních pochůzek a záležitostí pro vedení (nákupy, zajištění servisních prohlídek a mytí vozidel apod.).
• Pracovní doba: střídavý krátký/dlouhý týden (střídají se delší směny ~10 hod a kratší ~6 hod), výjimečně i práce přes víkend.
Požadujeme
• Vysokoškolské vzdělání (minimálně bakalářské) –– preferujeme kandidáty/ky s titulem VŠ technického směru.
• Výborná znalost práce na PC (zejména MS Office) a orientace na internetu.
• Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič (podmínka pro služební pochůzky).
• Skvělé organizační a komunikační schopnosti, včetně příjemného a profesionálního vystupování.
• Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, schopnost analytického a kritického myšlení, časová flexibilita a vysoké pracovní nasazení.
• Znalost anglického jazyka výhodou (není podmínkou).
• Technická uživatelská zdatnost (PC), řešení běžných incidentů, konfigurace účtů, nastavení tiskárny apod.
Co nabízíme
• Mzdové ohodnocení: až 35 000 Kč měsíčně (dle zkušeností a výsledků).
• Možnost nástupu ihned nebo dle dohody.
• Přátelský kolektiv a podpora vedení; zaškolení při nástupu samozřejmostí.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | Ihned |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Min. vzdělání: | Základní |
ID inzerátu: 6099495 Vloženo: 15.10.2025
ODPOVĚDĚT >>
Vydělejte si na pivko společně.