Junior HR Administrátor/ka (A13282)
ODPOVĚDĚT >>Informace o pracovním místě
Hledáme spolehlivou, pečlivou a motivovanou osobnost, která se připojí k týmu našeho klienta – stabilní a dynamické mezinárodní společnosti.
Pokud vás baví HR administrativa, pracovní právo, organizace procesů a práce s lidmi, je tato pozice právě pro vás.
Pozice je na groupové úrovni, budete tedy pracovat se zaměstnanci celé skupiny, a proto je diskrétnost a zodpovědný přístup k citlivým údajům naprosto klíčový.
Hledáme juniorní kandidáty nebo osoby se základní zkušeností v HR či office managementu, kteří chtějí růst a rozvíjet se v mezinárodním prostředí.
• Příprava pracovněprávních dokumentů podle šablon.
• Organizace toku personálních dokumentů – příprava, tisk, zajištění podpisů, komunikace se zaměstnanci, distribuce a archivace dokumentů v ČR i zahraničí.
• Administrativní a organizační podpora HR oddělení na groupové úrovni, včetně úpravy šablon, správy a archivace dokumentů.
• Organizace schůzek a pracovních cest.
• Práce s HR softwarem.
• Příprava HR reportů, statistik a prezentací.
• Účast na HR projektech a podpora rozvoje personální agendy.
• Plnění dalších úkolů souvisejících s HR agendou podle pokynů nadřízených.
• Vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo právního zaměření.
• Základní zkušenosti s HR administrativou nebo office managementem.
• Organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost.
• Diskrétnost a zodpovědný přístup při práci s citlivými údaji zaměstnanců.
• Dobrá znalost práce s MS Office a schopnost práce s HR softwarem.
• Komunikativní znalost angličtiny.
• Ochota učit se, aktivně se zapojovat do projektů a rozvíjet HR dovednosti.
• Práci v rostoucí a stabilní mezinárodní společnosti
• Moderní kanceláře v centru Prahy
• 4 týdny dovolené při nástupu, po 3 letech 5 týdnů
• Občerstvení na pracovišti (snídaně/oběd)
• Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo životní pojištění
• Jazykové kurzy zdarma přímo v kanceláři
• Plně hrazenou MultiSport kartu
• Kurzy profesního rozvoje a vzdělávání
• Teambuildingy a zaměstnanecké akce
• Možnost účasti v programu nákupu zaměstnaneckých akcií
• Pracovní doba je 8:30 - 17:30
• Možnost přiležitostních home office
• Pozice je vhodná jak pro muže tak pro ženy
Těšíme na spolupráci!
| NástupNástup: | Dle domluvy |
| Mzda: | Dle domluvy |
| Počet míst: | 1 |
| Úvazek: | Plný |
| Vhodné i pro: | Absolventi |
| Min. vzdělání: | Vysokoškolské |
| Firma: | Hofmann Wizard s.r.o. |
| Zadavatel: | Inna Hottmar |
| Lokalita: | Praha |
| Telefon: | Zobrazit kontakt |



