Referent/ka servisu a reklamací (A12783)
ODPOVĚDĚT >>Informace o pracovním místě
Hledáme posilu do firmy, která vyvíjí, vyrábí a instaluje chytrá technologická řešení s reálným dopadem na fungování veřejné dopravy.
Jde o stabilního, atraktivního zaměstnavatele s přátelskou firemní kulturou, kde mají lidé prostor růst, zlepšovat věci kolem sebe a pracovat na projektech, které dávají smysl – nejen firmě, ale i společnosti jako celku.
Referent servisu a reklamací hraje důležitou roli – stará se o to, aby se reklamace, opravy a repase řešily rychle, srozumitelně a v souladu s očekáváním zákazníků i interních týmů. Je to práce, která pomáhá držet servisní procesy v chodu a přispívá k tomu, že celé řešení dlouhodobě funguje tak, jak má.
• Vaší prací bude denně komunikovat se zákazníky v češtině i angličtině při řešení reklamací a servisních záležitostí.
• Spolupracovat s interními týmy na koordinaci oprav a repasí.
• Vykonávat administrativní činnosti spojené se servisem a reklamacemi v systému Helios Nephrite.
• Pokročilou znalost angličtiny, protože většina komunikace probíhá s zákazníky mimo Česko.
• Zodpovědný a pečlivý přístup k práci.
• Lidský a vstřícný přístup při komunikaci se zákazníky i kolegy.
• Chuť učit se novým věcem a zlepšovat se.
• Přátelské pracovní prostředí, kde se kolegové rádi setkávají i mimo práci.
• Možnost profesního rozvoje a dalšího vzdělávání.
• Prostor pro vaše nápady a návrhy na zlepšení.
• 13. plat podle výsledků společnosti.
• 5 dní placeného volna navíc.
• Příspěvek na MultiSport kartu a jazykové kurzy.
• Stravenkový paušál nebo diety.
• Příspěvek na životní a penzijní připojištění.
• Cafeterii.
• Pravidelná celofiremní setkání, jako například společné grilování, volejbal apod :)
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Hofmann Wizard s.r.o. |
Zadavatel: | Kristýna Spanilá |
Lokalita: | Praha |
Telefon: | Zobrazit kontakt |