Informace o pracovním místě
- Přijímat a zpracovávat požadavky firemních zákazníků přes telefon, emaily, - kvalitní odbavení zákazníka - orientace v portfoliu služeb, administrace zákaznických dat - spolupráce s dalšími odděleními - řešení reklamací, prodejem a retencí - osmi hodinové směny od 7:45 - 18:00 (v rámci pracovního dne máme více směn s postupnými nástupy) včetně svátků. Jednou za pět týdnů máme pracovní víkend
- středoškolské vzdělání s maturitou - komunikativnost - svěžího člověka s nadšením - velmi dobré vyjadřovací schopnosti - příjemný projev bez vad řeči - velmi dobrá znalost práce na PC (Windows, MS Office, Internet)
- práci na seniorské pozici v mezinárodní společnosti, kde Tě podpoříme a pomůžeme Ti růst - mzdu 24 500 Kč při 100% plnění měsíčních cílů - stravenky - mobilní telefon s neomezeným tarifem s 15 GB dat, který má v ceně i volání do zahraničí a volání a SMS v roamingu - pět týdnů dovolené a dva dny osobního volna - příspěvek na penzijní připojištění - slevové vouchery pro rodinu či přátele a mnoho dalšího k tomu
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 20 000 - 24 500 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Hradec Králové |