Informace o pracovním místě
- Přijímat a zpracovávat požadavky firemních zákazníků přes telefon, emaily,
- kvalitní odbavení zákazníka
- orientace v portfoliu služeb, administrace zákaznických dat
- spolupráce s dalšími odděleními - řešení reklamací, prodejem a retencí
- osmi hodinové směny od 7:45 - 18:00 (v rámci pracovního dne máme více směn s postupnými nástupy) včetně svátků. Jednou za pět týdnů máme pracovní víkend
- středoškolské vzdělání s maturitou
- komunikativnost
- svěžího člověka s nadšením
- velmi dobré vyjadřovací schopnosti
- příjemný projev bez vad řeči
- velmi dobrá znalost práce na PC (Windows, MS Office, Internet)
- práci na seniorské pozici v mezinárodní společnosti, kde Tě podpoříme a pomůžeme Ti růst
- mzdu 24 500 Kč při 100% plnění měsíčních cílů
- stravenky
- mobilní telefon s neomezeným tarifem s 15 GB dat, který má v ceně i volání do zahraničí a volání a SMS v roamingu
- pět týdnů dovolené a dva dny osobního volna
- příspěvek na penzijní připojištění
- slevové vouchery pro rodinu či přátele a mnoho dalšího k tomu
Mzda: | 20 000 - 24 500 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Hradec Králové |