Informace o pracovním místě
Firma zabývající se velkoobchodním a maloobchodním provozem hledá do trvalého hlavního pracovního poměru na dobu neurčitou pracovnici/pracovníka na pozici administrativní pracovník v obchodním provozu. Jsme zaměstnavatel uznaným na chráněném trhu práce a zaměstnáváme převážně osoby se sníženou pracovní schopností (částečný nebo plný invalidní důchod). Požadujeme tedy sníženou pracovní schopnost. Náplň práce: vyřizování reklamace a vracení zboží u dodavatele, sledování naskladnění zboží a komunikace se zákazníky (telefonem, emailem, osobně). Vystavování a řazení dokladů (příjemek, faktur, cenových nabídek), objednávání zboží u dodavatelů. V případě potřeby vyřizování osobního převzetí zboží na prodejně nebo prodej zboží na prodejně včetně vystavení prodejního dokladu. Požadujeme znalost práce s PC, komunikativnost, pečlivost, samostatnost. Pracovní doba 5 hodin denně + půl hodina přestávka. Hrubá mzda 16.700 Kč. Pracovní doba dle domluvy. Jen je třeba pátek 10:00-15.30h, čtvrtek: 11:30-17:00h. Ostatní pracovní dny dle domluvy například 8:00-13:30, nebo práce jen 4 dny v týdnu. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Životopisy a info na email: nebo tel.: – Černá Hora. Preferujeme emailem zaslané životopisy.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
| pracoviště: | Černá Hora, Černá Hora |
| NástupNástup: | 10.11.2025 |
| Počet míst: | 1 |
| Úvazek: | Zkrácený |
| Min. vzdělání: | Středoškolské |
| Firma: | Ing. Miloš Bílý (Úřad práce) |
| Zadavatel: | Ing. Miloš Bílý (Úřad práce) |
| Lokalita: |
Blansko |
ID inzerátu: 6122910 Vloženo: 08.11.2025
ODPOVĚDĚT >>