Informace o pracovním místě
Hledáme právě tebe, pokud:
• Máš příjemné vystupování a věci řešíš vždy s úsměvem
• Jsi plnoletý/á, hovoříš v českém jazyce bez přízvuku
• Pracuješ samostatně, zodpovědně, rád/a si povídáš s lidmi a každý úspěch tě motivuje k ještě lepším výkonům
Jaká bude tvá pracovní náplň?
• Staneš se asistentem/kou externích manažerů – budeš sjednávat schůzky a organizovat jejich kalendář, klienty ti navíc poskytneme, nejedná se o prodej, ale je výhoda, pokud chceš prodej zkusit v rámci kariérního růstu
Pokud tě nabídka oslovila, neváhej zaslat svůj životopis, ráda se s tebou sejdu na nezávazné schůzce online nebo u nás na pobočce v Brně!
Nabízíme:
• Práci až 100 % na homeoffice nebo na pobočce v Brně
• Flexibilní pracovní dobu
• Fixní hodinovou mzdu + benefity bez hranic + motivační systém
• Pečlivé zaškolení, prima kolektiv
• Možný kariérní růst a mnohem víc…
TermínNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 120 - 240 Kč/hod. |
Počet míst: | 5 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi, OZP, OSVČ, Důchodce |
Lokalita: | Brno |