Informace o pracovním místě
Na naší pražskou pobočku právě hledáme usměvavou a pozitivní posilu, která se nebojí administrativní práce, ale ani dalších drobných úkolů v kanceláři asistentek.
Nemusíš se bát, že bychom tě hodili hned do vody. V naší kanceláři každého pečlivě zaučíme a navíc je tady vždy někdo, kdo rád poradí nebo pomůže :)
 
 Co tě na pozici čeká?
•	vyřizování e-mailové komunikace nebo telefonních hovorů
•	drobné administrativní úkoly - skenování a zařazování dokumentů, přepis dat apod.
•	přijímání a odesílání pošty
•	kontrola údajů v dokumentech
•	práce spojená s recepcí - přijímání návštěv
Co u nás budeš potřebovat?
 
•	uživatelskou znalost Word a Excel 
•	pečlivost, komunikativnost a vstřícné jednání
•	čas docházet k nám do kanceláře alespoň jednou týdně (Práce obvykle máme na docházení vícekrát týdně, na konkrétní dny a jak dlouho zůstaneš, se vždy domlouváme.)
Co ti můžeme nabídnout?
•	ohodnocení 125 -135 Kč/hod (hrubá mzda) 
•	možnost dlouhodobé spolupráce na dohodu o provedení práce 
•	práci v přátelské atmosféře
•	kanceláře v hezkém prostředí Ladronky, pohodlně dosažitelné z metra B nebo A
•	drobné sladké a zdravé občerstvení na pracovišti
•	dobrou kávu a čaj v neomezeném množství :-)
 
Pokud tě nabídka zaujala, budeme se těšit na tvůj životopis.
| TermínNástup: | Dle domluvy | 
| Mzda: | 135 - 150 Kč/hod. | 
| Počet míst: | 2 | 
| Vhodné i pro: | Absolventi, MD | 
| Lokalita: | Praha 6 | 

