Informace o pracovním místě
Jsme malá, rodinná realitní kancelář v Brně-Bystrci a hledáme spolehlivou a komunikativní asistentku, která se postará o chod naší kanceláře a bude první kontaktní osobou pro naše klienty.
Komunikace s klienty – osobně, telefonicky, e-mailem
Administrativní podpora – příprava smluv, inzerátů, domlouvání schůzek
Správa kanceláře – udržování pořádku, příprava materiálů, obsluha klientů
Spolupráce s makléři, advokáty a dalšími partnery
Občasné výjezdy – např. na podpisy smluv
- Samostatného a zodpovědného člověka, který má rád pořádek a systém
- Komunikativní osobnost s příjemným vystupováním
- Základní počítačové dovednosti jsou samozřejmostí
- Řidičský průkaz sk. B výhodou, komunikativní angličtina (B1)
- Přátelské pracovní prostředí v malé kanceláři, kde si na nic nehrajeme
- Zodpovědnou práci s přidanou hodnotou – budete důležitou součástí týmu
- Možnost růstu a odměn – když se vám daří, můžete si vydělat více
- Otevírací doba kanceláře Po-Čt 9:00–17:00, Pá 9:00–15:00
pracoviště: | Brno, Říčanská 1291/11, Brno |
TermínNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 140 - 160 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | OSVČ, Absolventi |
Firma: | Reality v Bystrci s.r.o. |
Zadavatel: | Alena Ševčíková |
Lokalita: | Brno |
![]() |