Informace o pracovním místě
Hledáte práci s možností částečného úvazku? Máte smysl pro organizaci a baví vás administrativa?
Společnost CODYA investiční společnost a.s., profesionál v oblasti správy fondů, právě hledá asistenta/asistentku generálního ředitele a vedení společnosti.
Náplň práce:
* běžná administrativní agenda
* zajištění objednávání a evidenci kancelářských potřeb
* evidence smluv
* udržování chodu kanceláře
* vyřizování veškeré odchozí a příchozí fyzické korespondence
* minimálně SŠ vzdělání s maturitou
* výborné komunikační schopnosti v ČJ
* systematičnost
* dobrá znalost práce s PC (MS Office)
* reprezentativní a pozitivní přístup
* základní znalost účetnictví a orientace v podnikových financích výhodou
* HPP/zkrácený úvazek-vhodné při studiu
* stravovací paušál
* příspěvky na penzijní připojištění ze strany zaměstnavatele
* lokalita: Brno