Informace o pracovním místě
Hledáme vhodného kandidáta pro nadnárodní společnost, která zaujímá ve světě významné postavení v oblasti výroby nouzového a průmyslového osvětlení.
Náplň práce:
- každodenní komunikace se zákazníky z ČR a ze zahraničí, emailem i telefonicky
- zadávání požadavků do oddělení výroby a nákupu
- zadávání a kontrola objednávek, ověřování stavu objednávek, fakturace, dodání zboží a s tím spojená administrativa
- spolupráce s centrálním skladem a expedicí
- řešení požadavků denní přepravy zboží
- spolupráce při řešení reklamací
- reporting (týdenní, měsíční)
- SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání
- vhodné i pro absolventy
- francouzský jazyk (na komunikativní úrovni podmínkou), anglický jazyk (dobrá znalost – podmínkou)
- znalost práce na PC (zejména Excel a Outlook)
- dobré komunikační dovednosti
- pečlivost, zodpovědnost, iniciativnost, samostatnost a schopnost dodržovat termíny
Praxe na obdobné pozici a znalost MRP systému (JDE, SAP apod.) výhodou (ne podmínkou)
- odpovídající finanční ohodnocení
- zajímavou práci v příjemném kolektivu
- místo pracoviště Brno (město)
- možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
- zázemí silné, stabilní společnosti
- využití znalosti cizího jazyka
Mzda: | 160 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Brno |