Informace o pracovním místě
Hledáme vhodného kandidáta pro nadnárodní společnost, která zaujímá ve světě významné postavení v oblasti výroby nouzového a průmyslového osvětlení. Náplň práce: - každodenní komunikace se zákazníky z ČR a ze zahraničí, emailem i telefonicky - zadávání požadavků do oddělení výroby a nákupu - zadávání a kontrola objednávek, ověřování stavu objednávek, fakturace, dodání zboží a s tím spojená administrativa - spolupráce s centrálním skladem a expedicí - řešení požadavků denní přepravy zboží - spolupráce při řešení reklamací - reporting (týdenní, měsíční)
- SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání - vhodné i pro absolventy - francouzský jazyk (na komunikativní úrovni podmínkou), anglický jazyk (dobrá znalost – podmínkou) - znalost práce na PC (zejména Excel a Outlook) - dobré komunikační dovednosti - pečlivost, zodpovědnost, iniciativnost, samostatnost a schopnost dodržovat termíny Praxe na obdobné pozici a znalost MRP systému (JDE, SAP apod.) výhodou (ne podmínkou)
- odpovídající finanční ohodnocení - zajímavou práci v příjemném kolektivu - místo pracoviště Brno (město) - možnost práce na zkrácený pracovní úvazek - zázemí silné, stabilní společnosti - využití znalosti cizího jazyka
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 160 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Brno |