Informace o pracovním místě
Vodafone je druhý největší mobilní operátor na světě, který se díky svým možnostem a přístupu k zákazníkům stal jednou nejvýznamnějších a nejoblíbenějších firem v oboru také v České republice. Ve spolupráci se zákaznickým centrem Proveon zajišťuje spokojenost zákazníků a plnohodnotné využívání jejich služeb podle posledních trendů. Vaše práce: a. Telefonní kontakt s vybranými stávajícími zákazníky b. Zjištění způsobu využívání služeb konkrétního zákazníka, prezentace výhod a vylepšení, která jsou k dané službě k dispozici (zaškolíme Vás zdarma, vždy je Vám také k dispozici vedoucí směny pro radu), vytvoření jednoduché objednávky v případě zájmu
a. Možnost odpracovat min. 16 hodin týdně (pracovní doba Po-So 8-20 hod.) b. Účast na výukovém programu v našich brněnských prostorách, který Vám proplatíme c. Věk minimálně 17 let
a. Dobře placenou práci a smysluplnou práci s garantovanou mzdou a prémiemi b. Dlouhodobou spolupráci s možností kariérního růstu c. Nástupní finanční bonus navíc ke mzdě d. Zaškolení zdarma, proplacení účasti na školení každému uchazeči e. Moderní a pěkné prostředí, kde budete mít své místo, u zastávky MHD a s parkovištěm f. Pravidelné soutěže a mimořádné benefity pro všechny (např. zlevněné využívání mobilních služeb, stravenky i pro brigádníky, finanční bonus v případě přivedení nového kolegy, apod.) g. Speciální červnový nástupní bonus 3000 Kč
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 90 - 180 Kč/hod. |
Počet míst: | 10 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ, MD |
Lokalita: | Brno |