Informace o pracovním místě
Co bude náplní vaší práce?
Samostatné zpracování vybraných účetních operací.
Účtování režijních faktur přijatých, práce s odběratelským saldem, kontrola a zpracování pokladních případů.
Práce v informačních systémech – SAP, MOIS.
Spolupráce s kolegy napříč celou skupinou HP TRONIC.
SŠ vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického směru).
Účetní praxe min. 2 roky na obdobné pozici.
Znalost českých účetních standardů podmínkou.
Znalost daňové legislativy – DPPO, DPH.
Znalost MS Office.
Základní znalost anglického jazyka.
Samostatnost, důslednost, ochota učit se, zodpovědnost a dobré komunikační schopnosti.
Pojďte do toho s námi!
Nástup ihned nebo dohodou.
Možnost rozvoje a odborná školení.
Práce na hlavní pracovní poměr v moderním prostředí na Obchodním domě ve Zlíně.
Program zaměstnaneckých benefitů a výhod (např. zaměstnanecké ceny na našich e-shopech až 40 %, výhodnější volání pro vás a vaši rodinu, stravenky v hodnotě 211 Kč, slevu 20 % na našich hotelech ve Velkých Karlovicích a další). Po zkušební době se můžete těšit na příspěvek na volnočasové aktivity a zdraví v hodnotě až 1 820 Kč za měsíc.
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Zlín |