Informace o pracovním místě
Hledáme zodpovědného, pečlivého, inteligentního kolegu, který bude schopen zajistit chod recepce a podpořit chod účetní kanceláře (administrativní, technická a organizační podpora firmy). - denní komunikace s klienty účetní kanceláře a v budoucnu s hotelovými hosty (zajistit chod recepce microhotelu Pár pokojů) - ad-hoc administrativní práce
- vysokoškolské vzdělání (vítáme stávající dálkové studenty) - chuť pracovat na směny (ranní 7:00 - 15:30 / odpolední 9:30 – 18:00 / příležitostně víkend) - znalost práce s PC, MS Office (Excel, Word) - komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost - znalost angličtiny (aktivní využití – nemusíte mluvit plynule ale nesmíte se bát mluvit) - řidičský průkaz B (aktivní řidič)
- až 19 000 Kč (hrubý měsíční plat) - zaměstnanecké benefity (výuka angličtiny, plavání, cvičení, sick days a dovolená navíc po prvním roce) - rozvoj a pravidelné interní školení - zázemí malé firmy (10 zaměstnanců) - výkon práce v centru města Zlína
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 17 800 - 19 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Zlín |