Informace o pracovním místě
Hledáme zodpovědného, pečlivého, inteligentního kolegu, který bude schopen zajistit chod recepce a podpořit chod účetní kanceláře (administrativní, technická a organizační podpora firmy).
- denní komunikace s klienty účetní kanceláře a v budoucnu s hotelovými hosty (zajistit chod recepce microhotelu Pár pokojů)
- ad-hoc administrativní práce
- vysokoškolské vzdělání (vítáme stávající dálkové studenty)
- chuť pracovat na směny (ranní 7:00 - 15:30 / odpolední 9:30 – 18:00 / příležitostně víkend)
- znalost práce s PC, MS Office (Excel, Word)
- komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- znalost angličtiny (aktivní využití – nemusíte mluvit plynule ale nesmíte se bát mluvit)
- řidičský průkaz B (aktivní řidič)
- až 19 000 Kč (hrubý měsíční plat)
- zaměstnanecké benefity (výuka angličtiny, plavání, cvičení, sick days a dovolená navíc po prvním roce)
- rozvoj a pravidelné interní školení
- zázemí malé firmy (10 zaměstnanců)
- výkon práce v centru města Zlína
Mzda: | 17 800 - 19 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Zlín |