Informace o pracovním místě
Jak si Vás představujeme: člověka samostatného, se zodpovědným přístupem. Uvítáme zájemce, který má zkušenosti (není to však podmínkou - zaučíme) a zároveň chce být součástí týmu našeho Domova.
Vaší pracovní náplní bude:
" udržování přehledu a evidence o skladových zásob v kuchyni Domova,
" čeká Vás pravidelné objednávání vymezeného sortimentu zboží, včetně vystavování objednávek a potvrzování faktur. Na plynulých a řádných dodávkách zásob závisí chod kuchyně,
" bude také třeba kontrolovat přejímané zboží a řádně uskladňovat,
" evidovat strávníky a zodpovídat za přihlášky či odhlášky stravy,
" spolupracovat s ostatními kolegy nejen stravovacího úseku.
Pracovní doba: Po - Pá v čase 7:00 - 12:30 hod. (samostatná kancelář).
Předpoklady k výkonu Vaší práce:
- uživatelskou znalost práce s PC
- komunikativnost, svědomitost, flexibilita
Nabízíme:
" hlavní pracovní poměr - doba určitá (zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost, trvající déle než 6 měsíců)
" mzdové ohodnocení (17 910 Kč) + roční odměny
" 50,- Kč/den stravenkový paušál
" 25 dnů dovolené
" 24.000,- Kč/ rok zaměstnanecké benefity
" stabilní prostředí poskytovatele sociálních služeb
První kontakt: e-mailem, telefonicky
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | 01.07.2025 |
Mzda: | 17 900 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Základní |
ID inzerátu: 4969843 Vloženo: 20.06.2025