Informace o pracovním místě
- Příprava podkladů pro controlling - Správa firemního archivu - Příprava reportů - Provádění interních kontrol - Zpracování podkladů pro vnitropodnikové kalkulace - Sestavování statistických a účetních výkazů - Komunikace s institucemi a úřady - Administrativní práce na základě pokynů nadřízeného
- SŠ nebo VŠ ekonomického směru - Pečlivost - Zodpovědnost - Dobré komunikační schopnosti - Dobrá znalost práce na PC – zejména MS Excel - Znalost systému Helios Orange výhodou - Znalost AJ výhodou
- Zaměstnání na dobu určitou – zástup za mateřskou dovolenou (při vzájemné spokojenosti, možnost úvazek prodloužit na dobu neurčitou) - 25 dní dovolené - Snídaně - Příspěvek na stravování - Další zaměstnanecké benefity
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Veselí nad Lužnicí |