Informace o pracovním místě
Chceš být v centru dění, denně v kontaktu s lidmi a pracovat v prostředí, kde reprezentace a komunikace hrají hlavní roli? Máš organizační talent, příjemné vystupování a domluvíš se anglicky?
Pak právě ty můžeš být novou tváří naší recepce!
Kdo jsme?
Jsme zavedená česká společnost a patříme mezi lídry na trhu. Naše jméno je zárukou kvality, stability a tradice. Teď hledáme kolegu/gyni, která bude důležitou součástí našeho denního provozu a zároveň příjemnou tváří celé firmy.
Co Vás na pozici čeká?
- Koordinace a péče o chod recepce – buď první, koho návštěvníci uvidí a uslyší
- Vyřizování hovorů a komunikace, i v angličtině
- Organizace občerstvení na porady a firemní akce
- Péče o reprezentativní prostory a zasedací místnosti
-
Administrativa – pošta, datová schránka, pokladna, podklady k fakturaci
-
Pomoc s HR agendou (nástupy/výstupy zaměstnanců)
-
Spolupráce při přípravě firemních událostí a meetingů
- SŠ vzdělání s maturitou
- Angličtinu na komunikativní úrovni – úsměv a pár vět zvládneš levou zadní
- Excel na pokročilé úrovni – tabulky a filtry pro tebe nejsou španělská vesnice
- Příjemné a reprezentativní vystupování, vstřícný přístup
- Samostatnost, pečlivost a spolehlivost
- Řidičský průkaz sk. B výhodou
- 13. mzda
- Flexibilní pracovní doba
- 26 dní dovolené
- Stravenky
- Benefitní karta
a mnoho dalšího
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 30 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úroveň jazyku: | Čeština - Mateřský jazyk |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Grafton Recruitment s.r.o. |
Zadavatel: | David Semínko |
Lokalita: | Ústí nad Orlicí |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |
![]() |