Informace o pracovním místě
• Organizování aktivit obchodního ředitele (organizace a administrativní podpora obchodního ředitele, plánování, příprava a zápisy z porad, příprava podkladů a jednání s obchodními partnery, příprava prezentací a reportů, podpora obchodního týmu aj.)
• Denní komunikace v německém nebo anglickém jazyce (telefonicky a písemně) s dodavateli a zákazníky obchodního ředitele
• Spolupráce s ostatními kolegy ze spedice
• Práce s interním systémem Navision
• Ukončené SŠ vzdělání (nejlépe obchodního/ logistického/ humanitního/ pedagogického zaměření) – můžete být i absolvent
• Komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka
• Uživatelskou znalost PC
• Velmi dobrou komunikativnost a schopnost poradit si – razíme rčení: „kdo se bojí, nesmí do lesa“
• Ochotu a schopnost pracovat v týmu
• Odolnost vůči stresu, obchodní talent
• Získání množství zkušeností z oblasti logistiky / dopravy
• Rozmanitou, zajímavou a samostatnou práci
• Zázemí stabilní společnosti rodinného typu
• Odpovídající mzdové ohodnocení dle zkušeností a schopností, motivační systém bonusů
• Možnost dalšího vzdělávání a kariérního postupu
• Zaměstnání v příjemném a moderním pracovním prostředí
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Ústí nad Labem |