Informace o pracovním místě
• Organizování aktivit obchodního ředitele (organizace a administrativní podpora obchodního ředitele, plánování, příprava a zápisy z porad, příprava podkladů a jednání s obchodními partnery, příprava prezentací a reportů, podpora obchodního týmu aj.) • Denní komunikace v německém nebo anglickém jazyce (telefonicky a písemně) s dodavateli a zákazníky obchodního ředitele • Spolupráce s ostatními kolegy ze spedice • Práce s interním systémem Navision
• Ukončené SŠ vzdělání (nejlépe obchodního/ logistického/ humanitního/ pedagogického zaměření) – můžete být i absolvent • Komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka • Uživatelskou znalost PC • Velmi dobrou komunikativnost a schopnost poradit si – razíme rčení: „kdo se bojí, nesmí do lesa“ • Ochotu a schopnost pracovat v týmu • Odolnost vůči stresu, obchodní talent
• Získání množství zkušeností z oblasti logistiky / dopravy • Rozmanitou, zajímavou a samostatnou práci • Zázemí stabilní společnosti rodinného typu • Odpovídající mzdové ohodnocení dle zkušeností a schopností, motivační systém bonusů • Možnost dalšího vzdělávání a kariérního postupu • Zaměstnání v příjemném a moderním pracovním prostředí
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Ústí nad Labem |