Informace o pracovním místě
Máš cit pro krásu, silné organizační schopnosti a srdce pro zákazníky? Náš klient, úspěšná mezinárodní společnost s vášní pro styl, hledá lídra zákaznického týmu, který zajistí, že každý zákazník odejde nejen spokojený, ale i nadšený.
Tato značka pomáhá lidem vytvářet krásné interiéry a věří, že stejně jako každý obraz potřebuje rám, každý tým potřebuje silného leadera. Pokud máš zkušenosti s vedením týmu, dokážeš motivovat, organizovat a zároveň neztrácíš lidský přístup, mohla by to být ideální příležitost právě pro tebe.
Manager zákaznického servisu s AJ
Náplň práce
• Vedení a rozvoj týmu zákaznické podpory.
• Nastavení a vyhodnocování výkonnostních ukazatelů (KPI), efektivní plánování a řízení týmové agendy.
• Řešení složitějších dotazů zákazníků a eskalací.
• Spolupráce s dalšími odděleními v rámci společnosti.
• Neustálé zlepšování procesů a zákaznické zkušenosti.
• Školení nových kolegů a podpora jejich profesního růstu.
Požadujeme
• Prokazatelnou zkušenost s vedením týmu v oblasti zákaznické podpory.
• Angličtinu na velmi dobé úrovni (B2/C1), znalost dalšího jazyka je výhodou.
• Výborné komunikační dovednosti, empatii a schopnost zvládat náročné situace.
• Organizační schopnosti, samostatnost a orientaci na výsledek.
• Znalost CRM systémů a běžných kancelářských nástrojů (zejména Excel).
Co nabízíme
• Zázemí rostoucí mezinárodní firmy s každodenním využitím cizích jazyků
• Možnost částečné práce z domova
• 5 týdnů dovolené
• Stravenkový příspěvek
• Kvalitní občerstvení na pracovišti – káva, čaj, pitný režim, ovoce
• Přátelský kolektiv a týmová podpora
• Neformální pracovní atmosféra
• Firemní akce – vánoční večírek, letní grilování a další
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | Ihned |
Mzda: | 55 000 - 60 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Min. vzdělání: | Základní |
ID inzerátu: 4980374 Vloženo: 04.07.2025
ODPOVĚDĚT >>