Informace o pracovním místě
• Budování a rozvoj vztahů s klíčovými zákazníky, včetně komplexní péče a rozvoje obchodního potenciálu
• Koordinace požadavků klientů napříč interními týmy a vedení zákaznického servisu
• Strategické plánování a realizace obchodních aktivit
• Samostatné řízení projektů a příprava obchodních reportů
• Pravidelná komunikace se zákazníky a podpora obchodní strategie
• Praxi na obdobné pozici v logistice, e-commerce nebo obchodu
• Výbornou znalost německého jazyka, angličtina na komunikativní úrovni
• Zkušenosti s MS Office, znalost LEAN a řízení kvality výhodou
• Samostatnost, strukturovaný přístup, týmového ducha a orientaci na zákazníka
• Rozmanitou práci s možností realizovat vlastní nápady
• Stabilní zázemí moderní firmy s přátelskou firemní kulturou
• 25 dní dovolené, flexibilní pracovní dobu a možnost až 2 dny home office týdně
• Roční bonusy dle výsledků a kariérní růst v perspektivním oboru
• Práce na významných projektech s atraktivními klienty
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Manuvia, a. s., organizační složka |
Zadavatel: | Michal Kimmel |
Lokalita: | Stříbro |
![]() |