Informace o pracovním místě
NÁPLŇ PRÁCE:
- Administrativní podpora americké pobočky (e-maily, podklady, dokumentace)
- Koordinace dodávek zboží z ČR do USA (plánování, celní agenda, komunikace s dopravci, sledování zásilek)
- Komunikace s americkým týmem (obchodní zástupci, sklad, administrativa)
- Tvorba kalkulací, podkladů pro nabídky a pravidelných reportů
- Evidence a kontrola účetních dokladů souvisejících s americkou pobočkou (např. faktury, dodací listy) a kontrola stavů skladu
- Spolupráce s ostatními odděleními napříč firmou (výroba, sklad, finance)
POŽADUJEME:
- Výbornou znalost anglického jazyka (slovem i písmem - každodenní komunikace s USA) - ideálně stupeň B2
NABÍZÍME:
- Zajímavou a různorodou práci v mezinárodním prostředí
- Zázemí stabilní české výrobní společnosti
- Možnost denního využívání angličtiny
- Přátelský kolektiv a podporu při zaškolení
- Odpovídající finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity (dotované stravování, příspěvek na životní nebo penzijní připojištění, poukázky na relaxaci, firemní akce)
- Flexibilní pracovní dobu
PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na:
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
pracoviště: | Rožnov pod Radhoštěm, Rožnov pod Radhoštěm |
NástupNástup: | 01.08.2025 |
Mzda: | 17 000.0 - 20 000.0 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | RETIGO s.r.o. (Úřad práce) |
Zadavatel: | RETIGO s.r.o. (Úřad práce) |
Lokalita: |
Rožnov pod Radhoštěm |
ID inzerátu: 6020360 Vloženo: 01.08.2025
ODPOVĚDĚT >>