Informace o pracovním místě
Hledáme pečlivou a spolehlivou posilu, kterou baví různorodá práce v administrativě, poradí si s čísly, nastavováním a vyúčtováním plateb, evidencí smluv a dokumentů.
Společnost NOVORENT poskytuje komplexní služby v oblasti dlouhodobého pronájmu a správy nemovitostí. Jsme profesionálové s lidským přístupem a inovativním myšlením, kteří se snaží změnit trh s pronájmy k lepšímu.
NÁPLŇ PRÁCE:
- správa a aktualizace informací zadávaných do našeho interního systému (CRM)
- nastavování plateb a platebních předpisů dle podepsaných smluv
- příprava aktualizací smluv a dodatků - dle podkladů od obchodníků
- evidence platebních předpisů - podklady pro účetní oddělení
- kontrola správnosti vystavených faktur za opravy a údržbu
- zajišťování administrativních požadavků zákazníků
- emailová, telefonická komunikace
- příprava podkladů pro roční vyúčtování
- úzká spolupráce s obchodním týmem
- další související administrativa
- SŠ vzdělání
- předchozí zkušenosti v administrativě - back officu, zákaznickém servisu nebo účetnictví
- velkou pečlivost a spolehlivost
- odolnost vůči stresu (dokážete zvládnout nárazově a krátkodobě i větší pracovní nápor třeba při ročních vyúčtování)
- umíte si práci dobře zorganizovat a určit priority
- schopnost pracovat samostatně a zároveň být součastí týmu
- práce s PC - word, excel, internet
- ochota učit se nové věci (nové interní postupy, novinky z oboru)
- flexibilita a aktivní přístup - chuť hledat řešení, reagovat na požadavky zákazníků
- ohodnocení, které bude pro vás motivující
- pestrou a zajímavou práci s velkou mírou samostatnosti
- 5 dnů zdravotní volno, mimopracovní aktivity a další
- mobilní telefon, notebook a dobře a moderně vybavenou kancelář
- menší, přátelský kolektiv
- neformální pracovní atmosféru
- parkování a dobrou dostupnost i vlakem
NástupNástup: | Ihned |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Říčany |