Informace o pracovním místě
Hledáme šikovnou posilu do menšího příjemného kolektivu. Jestli vás baví administrativa a komunikace s lidmi, vyhovuje vám prostředí, kde se stále něco děje, bude se vám u nás líbit. Jedná se o administrativní pozici, kde je potřeba pečlivost, smysl pro detail, samostatnost, schopnost efektivně komunikovat s kolegy i externími partnery. Společnost NOVORENT poskytuje komplexní služby v oblasti dlouhodobého pronájmu a správy nemovitostí. NÁPLŇ PRÁCE: - vedení systému evidence a registrace smluv do systému CRM - úpravy smluv a dodatků - změny a aktualizace - evidence platebních předpisů - podklady pro účetní oddělení - kontrola správnosti vystavených faktur - kontrola neplatičů a zasílání upomínek - zajišťování požadavků dle potřeb kolegů i zákazníků - emailová, telefonická komunikace - příprava podkladů pro roční vyúčtování - úzká spolupráce s obchodním týmem - další související administrativa
- SŠ vzdělání - předchozí zkušenosti v administrativě, zákaznickém servisu nebo pozici s podobnou náplní práce - velkou pečlivost a spolehlivost - schopnost práci si dobře zorganizovat a určit si priority - schopnost pracovat samostatně a zároveň být součastí týmu - práce s PC - word, excel, internet - chuť učit se nové věci - flexibilita a aktivní přístup - chuť hledat řešení, reagovat na požadavky zákazníků - AJ mírně pokročilá úroveň (emailová a základní telefonická komunikace) - NÁSTUP: možný ihned (potřebujeme vás v kanceláři co nejdřív)
- zajímavé ohodnocení, které bude pro vás motivující - pestrou a různorodou práci s velkou mírou samostatnosti - 5 dnů zdravotní volno, mimopracovní aktivity, teambuilding, vzdělávání a rozvoj - mobilní telefon, notebook a dobře vybavenou kancelář - menší, skvěle fungující kolektiv - příjemnou, neformální pracovní atmosféru - parkování a dobrou dostupnost i vlakem
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Říčany |