Informace o pracovním místě
Hledáme šikovnou posilu do menšího příjemného kolektivu. Jestli vás baví administrativa a komunikace s lidmi, vyhovuje vám prostředí, kde se stále něco děje, bude se vám u nás líbit.
Jedná se o administrativní pozici, kde je potřeba pečlivost, smysl pro detail, samostatnost, schopnost efektivně komunikovat s kolegy i externími partnery.
Společnost NOVORENT poskytuje komplexní služby v oblasti dlouhodobého pronájmu a správy nemovitostí.
NÁPLŇ PRÁCE:
- vedení systému evidence a registrace smluv do systému CRM
- úpravy smluv a dodatků - změny a aktualizace
- evidence platebních předpisů - podklady pro účetní oddělení
- kontrola správnosti vystavených faktur
- kontrola neplatičů a zasílání upomínek
- zajišťování požadavků dle potřeb kolegů i zákazníků
- emailová, telefonická komunikace
- příprava podkladů pro roční vyúčtování
- úzká spolupráce s obchodním týmem
- další související administrativa
- SŠ vzdělání
- předchozí zkušenosti v administrativě, zákaznickém servisu nebo pozici s podobnou náplní práce
- velkou pečlivost a spolehlivost
- schopnost práci si dobře zorganizovat a určit si priority
- schopnost pracovat samostatně a zároveň být součastí týmu
- práce s PC - word, excel, internet
- chuť učit se nové věci
- flexibilita a aktivní přístup - chuť hledat řešení, reagovat na požadavky zákazníků
- AJ mírně pokročilá úroveň (emailová a základní telefonická komunikace)
- NÁSTUP: možný ihned (potřebujeme vás v kanceláři co nejdřív)
- zajímavé ohodnocení, které bude pro vás motivující
- pestrou a různorodou práci s velkou mírou samostatnosti
- 5 dnů zdravotní volno, mimopracovní aktivity, teambuilding, vzdělávání a rozvoj
- mobilní telefon, notebook a dobře vybavenou kancelář
- menší, skvěle fungující kolektiv
- příjemnou, neformální pracovní atmosféru
- parkování a dobrou dostupnost i vlakem
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Říčany |