Informace o pracovním místě
Zajištění běžného chodu kanceláře a administrativní podpora vedení
Příjem, evidence a příprava dokladů pro účetní oddělení
Třídění, ukládání a archivace dokumentů (šanon, elektronické úložiště)
Vyřizování běžné denní agendy – e-maily, datové zprávy, pošta, telefonáty
Hlídání termínů a základních povinností firem (např. odeslání dokladů, platby)
Komunikace s pracovníky a klienty podle pokynů vedení
Pomoc s hledáním brigádníků (zadávání inzerátů, komunikace s uchazeči) a příprava dohod pro brigádníky
Zajištění drobných provozních záležitostí kanceláře (objednávky, úklid, tisk apod.)
Samostatné zajištění základních administrativních činností a chodu kanceláře v době nepřítomnosti vedení
Různé ad-hoc úkoly dle aktuálních potřeb vedení
Práce je ve dnech po-pá v rozmezí od 9 do 17:30-18h, upřednostňujeme dlouhodobou spolupráci z důvodu zaškolení.
Ideálně na plný úvazek každý pracovní den. Případně i na zkrácený úvazek (min. 2 celé dny v týdnu nebo např. každý den polovina prac. doby)
Místo výkonu práce: Jeneč u Prahy, Průmyslová 492/29. Část práce je možné po domluvě vykonávat z domova.
Spolehlivost
Základní znalost práce s počítačem
Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování
Aktivní a samostatný přístup k práci
Organizační schopnosti
Ochota učit se nové věci a řešit různorodé úkoly
Zkušenosti výhodou
Pestrou náplň práce
Práci v menším přátelském kolektivu
Možnost částečně si organizovat práci samostatně
Zázemí stabilní skupiny
Možnost pracovního růstu
Benefity pro zaměstnance
pracoviště: | Jeneč, Průmyslová 492, Praha |
NástupNástup: | Ihned |
Mzda: | 35 000 - 40 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | EWR Facility s.r.o. |
Zadavatel: | Klára Kott |
Lokalita: | Praha |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |
![]() |