HRM Administrative Support
ODPOVĚDĚT >>Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme posilu na pozici HRM Administrative Support, která nám pomůže s každodenní organizací, administrativou a podporou napříč týmy.
Co bude Vaší náplní práce:
- Příprava a vedení zápisů z porad
- Koordinace a administrativní podpora při organizaci meetingů
- Práce s technickou dokumentací – správa, revize a archivace
- Komunikace a spolupráce napříč interními tým
- Zajištění běžné administrativní agendy
- Výbornou znalost nástrojů Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Teams)
- Profesionální znalost češtiny a angličtiny – slovem i písmem
- Samostatnost, zodpovědnost a pečlivost
- Skvělé organizační a komunikační schopnosti
- Finanční ohodnocení - 45 000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- 5 sick days
- Stravenkový paušál
- Práci v moderních kancelářích s výbornou dopravní dostupností (Praha 7)
- Stabilní zázemí mezinárodní společnosti a dlouhodobou spolupráci
V případě zájmu nám prosím zašlete svůj životopis v angličtině spolu s motivačním dopisem (cover letter) rovněž v angličtině. Těšíme se na Vaši odpověď!
pracoviště: | Praha, Praha |
NástupNástup: | 01.08.2025 |
Mzda: | 45 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | ADECCO spol. s r.o. |
Zadavatel: | Mariia Brynych |
Lokalita: | Praha |
Telefon: | Zobrazit kontakt |