Informace o pracovním místě
Jsme stabilní česká společnost, dlouhodobě působící na trhu. Specializujeme se na služby ve správě nemovitostí, spravování našich administrativních budov.
Do našeho týmu hledáme posilu „Referentku správy nemovitostí“ na kterou se budeme moci plně spolehnout!
Co Vás na této pozici čeká?
• úzká spolupráce s účtárnou
• spolupráce se 4 našimi společnostmi v rámci faktur, jejich příprava a registrace, hotovostní pokladny
• budete nápomocná v rámci DPH, auditů a účetních závěrkách
• správa datových schránek
• na starosti bude i vozový park
• řešení pojistných událostí na budovách
• komunikace s nájemci a dodavateli
• zajištění úklidových prostředků, kancelářských prostředků, občerstvení a kávy pro zaměstnance
• správa archivu pro faktury a výpisy
• zpracovávání ad hoc aktivit souvisejících s naším každodenním provozem
• administrativní podpora v programu Revisio
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
• ukončené SŠ vzdělání
• základní znalosti účetnictví výhodou
• dobrá znalost práce na PC (MS Office: Word, Excel, Outlook…..) a smysl pro nové moderní technologie např. AI
• nebát se pracovat v systému ESO, Revisio
• být proaktivní člověk, který pracuje samostatně a můžeme se na něj plně spolehnout
• nebojí se nových věcí a rychle se je učí
• být týmovým hráčem – v našem malém týmu sdílíme spoustu informací a hledáme někoho, kdo bude naladěn na „stejnou notu“ a bude kopat za náš tým a za společnost
• pečlivost, důslednost, diskrétnost
A co můžeme nabídnout
• zázemí menší přátelské firmy, zajímavou a různorodou práci, dobrou dopravní dostupnost, adekvátní mzdu.
• zajímavou a dynamickou práci
• pracovní smlouva na dobu určitou / neurčitou
• práci na plný úvazek
• vzdělávací kurzy, školení
• společné akce
• notebook a mobilní telefon
• 5-týdnů dovolené v kalendářním roce
• čtvrtletní prémie po splnění svých cílů a úkolů
• stravenkový paušál za odpracovanou dobu ve výši 100,- Kč/za směnu
• firemní jazykové kurzy AJ v pracovní době
• jídelna a kantýna v budově a výborná káva na pracovišti
• příjemné pracovní prostředí s výbornou dopravní dostupností na Praze 3
• a samozřejmě projdete s námi zaškolovacím procesem, kde vše představíme a vysvětlíme, jak to má fungovat
A pokud jsme Vás oslovili, dejte nám o sobě vědět. Podrobněji si rádi o všem s Vámi popovídáme na osobní schůzce.
pracoviště: | Praha, Žižkov, Praha 3..., Praha |
NástupNástup: | Ihned |
Mzda: | 41 000 - 43 700 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | PragueInvest s.r.o. |
Zadavatel: | Jaroslava Drábková |
Lokalita: | Praha |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |
![]() |