Informace o pracovním místě
Hledáme nového kolegu/kolegyni, na převážně administrativní činnost a asistenci managementu společnosti.
Hledáme někoho, kdo nám pomůže s náborem nových zaměstnanců a zároveň péčí o stávající. Nejsme korporát, a tak neplníme tabulky, ale jde nám o plnění cílů.
Zodpovědnosti pracovníka Back Office jsou rozmanité a vyžadují důkladnost, organizovanost a schopnost efektivního řízení úkolů.
Hlavním úkolem bude zajišťovat efektivní a plynulý chod vnitřních procesů a podpůrných činností ve firmě, aktivně se podílet na správě dokumentace, zpracování dat a komunikaci ve firmě.
Smyls pro organizaci a plánování
Flexibilita, spolehlivost a samostatnost
Reprezentativní vzhled i vystupování
Pokročilá znalost práce na PC
Řidičský průkaz typu B - aktivní řidič
Komunikativní znalost Aj (výhodou)
Řádné zaškolení do firemní politiky a systému
Pracovní úvazek na HPP/DPP nebo IČO
Přátelský kolektiv
Flexibilní pracovní dobu i místo
Možnost profesního růstu
Odpovídající ohodnocení
A mnoho dalšího...
pracoviště: | Praha, Praha 10, Tenis..., Praha |
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 28 000 - 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | MH Firm-Transport s.r.o. |
Zadavatel: | Marcela Švecová |
Lokalita: | Praha |