Informace o pracovním místě
V pražském Karlíně budujeme tým snů, který dokáže efektivně podporovat naše partnerské řidiče. Během úředních hodin mají naši partneři možnost proškolit se v používání naší interní platformy. Náplní práce bude asistence při registraci a poskytování podpory novým partnerům. Práce v naší společnosti vám umožní nahlédnout do každodenního fungování moderní, technologicky pokročilé a mezinárodně uznávané firmy.
Náplň práce:
- Profesionální podpora pro partnerské řidiče a pomoc při řešení jejich dotazů (osobně i online)
- Aktivní asistence a poskytování informací novým řidičům během náborového procesu
- Budování důvěry v naši značku mezi partnerskými řidiči
- Účast na vývoji partnerské aplikace a interních procesů s cílem jejich zefektivnění
- Sledování změn a novinek v interní politice týkající se našich partnerů
- Spolupráce s dalšími interními týmy pro zlepšování firemních procesů
- Výbornou znalost českého jazyka
- Anglický jazyk na úrovni B2
- Přizpůsobivost, schopnost samostatně pracovat a řešit problémy
- Zájem a zápal pro práci s lidmi
- Proaktivní přístup, smysl pro detail a ochotu učit se nové věci
- Zkušenosti ze zákaznické podpory nebo podobné oblasti jsou výhodou
- Znalost českého dopravního prostředí je velkou výhodou
- Moderní kancelář přímo u stanice metra Křižíkova
- Pracovní dobu od 9:00 do 18:00
- Stravování hrazené zaměstnavatelem
- Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
- Smlouvu na 6 měsíců s možností prodloužení
| NástupNástup: | Dle domluvy |
| Mzda: | 40 000 - 42 000 Kč/měs. |
| Počet míst: | 1 |
| Úvazek: | Plný |
| Min. vzdělání: | Středoškolské |
| Lokalita: | Praha |

