Informace o pracovním místě
Plánování a provádění komplexních online marketingových kampaní pro naše interní zadavatele
Správa a optimalizace reklamních rozpočtů na různých online platformách
Analýza dat a vytváření strategií pro zlepšení výkonu kampaní
Řízení projektů spojených s vývojem nových webových stránek a online platforem
Spolupráce s týmem a interními zadavateli na tvorbě a realizaci digitálních strategií
Min. 2 roky praxe v oblasti online marketingu
Zkušenosti s projektovým řízením kampaní a vývojem webových stránek
Dobrá znalost nástrojů pro analýzu dat a sledování výkonu kampaní (např. Google Analytics, Facebook Ads Manager, Google Ads)
Schopnost pracovat samostatně a zároveň efektivně spolupracovat v týmu
Výborné komunikační a analytické dovednosti
Schopnost se rychle přizpůsobit měnícím se trendům a technologiím v oblasti digitálního marketingu
Zaměstnání na HPP
13.plat
5 týdnů dovolené
MultiSport kartu
Nástupní mzda 45 000 - 55 000,-
Příspěvek na stravování
Přístup k nejmodernějším technologiím a školením v oblasti online marketingu
Pravidelné týmové akce a teambuilding
Zázemí silné a stabilní společnosti
Práce v mladém a přátelském kolektivu :-)
Chillout zona se sportovním vybavením i oddechovými hrami
Kreativní týmové aktivity a soutěže
Mzda: | 45 000 - 55 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |