Informace o pracovním místě
Cortex, a.s. je specialista na cloudové zpracování zákaznických dat a tvorbu věrnostních programů. Zkrátka, máme rádi lidi a rádi o ně pečujeme. Našim klientům pomáháme budovat tu nejlepší zákaznickou zkušenost.
Jmenuji se Ada a mám na starost kontaktní centrum. Společně s kolegy řešíme zákaznický servis pro různé klienty, a taky umíme helpnout s technickou podporou našeho vlastního CRM.
Co tě u nás čeká?
Ráno si dáš kafe nebo čaj, zaujmeš pohodlnou polohu a pak si už jen přes telefon povídáš se zvídavými zákazníky nebo píšeš emaily, které je učiní šťastnými, že se ti podařilo vyřešit jejich požadavek. A některé dny v týdnu to jde třeba i v pyžamu :)
Jestli
- umíš lidem naslouchat, těší tě být tu pro ně a pomáhat jim,
- dáváš přednost novým výzvám před stereotypem,
- jsi obratný v jednání,
- víš, jak napsat víly vily i vlci vyli,
- netrpíš úplnou technofobií,
- a taky mluvíš plynně nejen česky, ale i anglicky (protože někteří naši klienti ano),
tak už se na tebe moc těšíme.
U nás se ti bude líbit.
Jsme dobrá parta u pohodového zaměstnavatele, který neuznává zkostnatělou korporátní hierarchii, nekonečné meetingy a zbytečné plky šéfíčků. Táhneme za jeden provaz, pomáháme si a respektujeme se.
Výši odměny spolu doladíme podle typu smlouvy, výši úvazku, tvých dosavadních zkušeností a nasazení.
Navíc budeš moct využívat pestrý zaměstnanecký program plný lákavých benefitů.
Moc ráda ti o všem povím víc osobně.
Pošli mi, prosím, svůj životopis a domluvíme si schůzku u kafe v Cortexu.
NástupNástup: | Ihned |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi, OZP, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |