Informace o pracovním místě
Popis pracovních činností:
- Zajištění plynulého chodu kanceláře včetně náležitých administrativních a provozních prací
- Archivace poštovních dokumentů, dodacích listů a dalších potřebných dokumentů.
- Vyjednávání podmínek dodavatelských služeb (smlouvy s hotely, kancelářské potřeby, úklid, taxi, kurýři atp.)
- Zajištění oprav a servisu kancelářské techniky.
- Zodpovědnost za rezervace hotelů, organizace cest pro zaměstnance a návštěvy, organizace meetingů a dalších setkání
- Poskytování administrativní a provozní podpory ostatním oddělením dle potřeby či žádosti nadřízeného
- Starost o vozový park , starostlivost o všechny pobočky, starost o skladové hospodářství, starost o majetek, údržba nemovitosti
- Řešení pojistné události, jednání se servisem
- min. SŠ vzdělání
- odolnost vůči stresu - schopnost samostatně pracovat
- organizační schopnosti, komunikativnost
- flexibilita, odolnost vůči stresu
- znalost práce na PC na úrovní experta
- čistý trestní rejstřík
- Preciznost, všímavost, samostatnost
- řidičský průkaz skupiny B, výhodou i skupiny E
- zázemí v silné prosperující společnosti
- možnost dalšího vzdělávání
- odpovídající platové ohodnocení+vysoké bonusy v případě úspěšného plnění cílů
- firemní auto
- mobilní telefon i pro soukromé účely
- firemní společenské akce, stravenky,
Mzda: | 25 000 - 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |