Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme kandidátku na pozici ASISTENTKA/BACK OFFICE do obchodního oddělení s komunikativním anglickým jazykem. Náplň práce spočívá: - příprava nabídek a zpracování objednávek - fakturace a sledování plateb - zajišťování dopravy a vývozních deklarací - úzká spolupráce a komunikace s obchodním týmem - příprava podkladů pro reporting - běžná administrativní činnost - komunikace se zákazníky, vyřizování mailu, telefonátů. Výhodou pro výkon této pozice jsou administrativní zkušenosti a praxe v oboru. Zaškolení proběhne. Nástup je možný červenec/srpen.
Požadujeme: - anglický jazyk na komunikativní úrovni slovem i písmem, znalost ruského jazyka je výhodou ne však podmínkou - pokročilá znalost na PC - základní znalosti mezinárodního obchodu výhodou ne podmínkou -velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
Nabízíme: -velmi zajímavou práci ve stabilní společnosti s dlouhodobou tradicí na trhu - možnost kariérního růstu - práci na hlavní pracovní poměr
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 30 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |