Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme kandidátku na pozici ASISTENTKA/BACK OFFICE do obchodního oddělení s komunikativním anglickým jazykem.
Náplň práce spočívá:
- příprava nabídek a zpracování objednávek
- fakturace a sledování plateb
- zajišťování dopravy a vývozních deklarací
- úzká spolupráce a komunikace s obchodním týmem
- příprava podkladů pro reporting
- běžná administrativní činnost - komunikace se zákazníky, vyřizování mailu, telefonátů.
Výhodou pro výkon této pozice jsou administrativní zkušenosti a praxe v oboru.
Zaškolení proběhne.
Nástup je možný červenec/srpen.
Požadujeme:
- anglický jazyk na komunikativní úrovni slovem i písmem, znalost ruského jazyka je výhodou ne však podmínkou
- pokročilá znalost na PC
- základní znalosti mezinárodního obchodu výhodou ne podmínkou
-velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
Nabízíme:
-velmi zajímavou práci ve stabilní společnosti s dlouhodobou tradicí na trhu
- možnost kariérního růstu
- práci na hlavní pracovní poměr
Mzda: | 30 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |