Informace o pracovním místě
Pro českou personální agenturu, s centrálou na Hradčanské, hledáme kolegu na pozici Fakturantka / Interní personalistka - jsme zavedená společnost působící na trhu již 12 let! :) Že jste takovou kombinaci pozice ještě nezažili? Nevadí, na všechno Vás zaškolíme! Co tato pozice bude obnášet? Aneb co budete dělat: • Práce v oblasti faktur přijatých a vydaných (evidence) • Zpracovávat různé administrativní úkoly v oblasti účetnictví • Komunikace s klienty / úřady v administrativní a finanční oblasti • Příprava a hlídání interních smluv • Další úkoly související s pozicí
Důležité však pro nás je, aby náš budoucí kolega by měl mít: • SŠ vzdělání - ekonomické zaměření výhodou • Znalost práce na PC - uživatelská znalost MS Excel, Word • Komunikativní (výborná ČJ a alespoň základní AJ • Zkušenosti s účetnictvím a personalistikou - velmi vítáme • Schopnost plnit úkoly v termínu, smysl pro důslednost, samostatnost a pečlivost! • Zkušenost na pozici fakturanta / ky - výhodou!
Proč právě k nám? • Zázemí silné a stabilní společnosti • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv • Firemní benefity (5 týdnů dovolené, multisport, firemní akce atd.) V případě zájmu nás neváhejte kontaktova, těšíme se na Vaše reakce :-)
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 25 000 - 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |