Informace o pracovním místě
Pro českou personální agenturu, s centrálou na Hradčanské, hledáme kolegu na pozici Fakturantka / Interní personalistka - jsme zavedená společnost působící na trhu již 12 let! :)
Že jste takovou kombinaci pozice ještě nezažili? Nevadí, na všechno Vás zaškolíme!
Co tato pozice bude obnášet? Aneb co budete dělat:
• Práce v oblasti faktur přijatých a vydaných (evidence)
• Zpracovávat různé administrativní úkoly v oblasti účetnictví
• Komunikace s klienty / úřady v administrativní a finanční oblasti
• Příprava a hlídání interních smluv
• Další úkoly související s pozicí
Důležité však pro nás je, aby náš budoucí kolega by měl mít:
• SŠ vzdělání - ekonomické zaměření výhodou
• Znalost práce na PC - uživatelská znalost MS Excel, Word
• Komunikativní (výborná ČJ a alespoň základní AJ
• Zkušenosti s účetnictvím a personalistikou - velmi vítáme
• Schopnost plnit úkoly v termínu, smysl pro důslednost, samostatnost a pečlivost!
• Zkušenost na pozici fakturanta / ky - výhodou!
Proč právě k nám?
• Zázemí silné a stabilní společnosti
• Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• Firemní benefity (5 týdnů dovolené, multisport, firemní akce atd.)
V případě zájmu nás neváhejte kontaktova, těšíme se na Vaše reakce :-)
Mzda: | 25 000 - 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |