Informace o pracovním místě
Jsme Gray Line Czech Republic - Incomingová cestovní kancelář, více než 20 úspěšných let na trhu a do svého týmu hledáme pracovníka na zákaznickou podporu. Náplň práce: zpracování objednávek oddělení zavádění do systému, práce s rezervačním systémem plánování řidičů a průvodců každodenní komunikace se zahraničními zákazníky emailem a po telefonu
svědomitost, pečlivost a důraz na kvalitu zpracovávaných informací znalost angličtiny znalost práce na pc pracovní doba je dělena na krátký (st-čt) a dlouhý týden (po, út, pá-ne) odolnost vůči stresu v rychlém pracovním tempu
zázemí mezinárodní firmy moderní pracovní prostředí samostatnou a odpovědnou práci místo výkonu práce: Praha 1
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>NástupNástup: | 01.09.2019 - |
Mzda: | 20 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, OZP |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |