Informace o pracovním místě
Jste komunikativní a zodpovědná osobnost s aktivním přístupem? Umíte ovládat kancelářské programy MS Office, zejména Excel? Máte alespoň základní znalost angličtiny? Pokud ano, jste právě Vy vhodnou uchazečkou/uchazečem pro námi obsazovanou pracovní pozici „Administrativní pracovník/pracovnice“. Hledáme posilu do týmu pro centrálu významné společnosti, působící v oblasti telekomunikací - a to na zkrácený úvazek. Jak bude vypadat Váš pracovní den? Náplní práce je vyřizování korespondence a to jak příchozí, tak odchozí. Také budete komunikovat s jednotlivými odděleními a dodavateli, vyřizovat objednávky a další podpůrné činnosti. Práce je pouze na ranní směnu s flexibilní pracovní dobou, v příjemném prostředí s pohodovým kolektivem, který Vás vše naučí. Nástup od 1.9.2019.
- Uživatelskou znalost MS Office se zaměřením na Excel - Základní znalost AJ - Schopnost pracovat s informacemi a samostatné rozhodování - Schopnost týmové práce - Ochota pracovat v openspace
- Práci na zkrácený úvazek 5 hod/den (vhodné pro studenty, maminky na MD, apod.) - Mzdu 16.500 Kč (pevná složka + prémie) - Stravenky v hodnotě 105 Kč - 5 týdnů dovolené/rok - 3 dny indispozičního volna (sick days) za rok - Dlouhodobou spolupráci v mladém a dynamickém kolektivu - Moderní pracovní prostředí - Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí - Pravidelný výplatní termín
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 16 500 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |