Informace o pracovním místě
Jste komunikativní a zodpovědná osobnost s aktivním přístupem? Umíte ovládat kancelářské programy MS Office, zejména Excel? Máte alespoň základní znalost angličtiny? Pokud ano, jste právě Vy vhodnou uchazečkou/uchazečem pro námi obsazovanou pracovní pozici „Administrativní pracovník/pracovnice“.
Hledáme posilu do týmu pro centrálu významné společnosti, působící v oblasti telekomunikací - a to na zkrácený úvazek. Jak bude vypadat Váš pracovní den? Náplní práce je vyřizování korespondence a to jak příchozí, tak odchozí. Také budete komunikovat s jednotlivými odděleními a dodavateli, vyřizovat objednávky a další podpůrné činnosti. Práce je pouze na ranní směnu s flexibilní pracovní dobou, v příjemném prostředí s pohodovým kolektivem, který Vás vše naučí. Nástup od 1.9.2019.
- Uživatelskou znalost MS Office se zaměřením na Excel
- Základní znalost AJ
- Schopnost pracovat s informacemi a samostatné rozhodování
- Schopnost týmové práce
- Ochota pracovat v openspace
- Práci na zkrácený úvazek 5 hod/den (vhodné pro studenty, maminky na MD, apod.)
- Mzdu 16.500 Kč (pevná složka + prémie)
- Stravenky v hodnotě 105 Kč
- 5 týdnů dovolené/rok
- 3 dny indispozičního volna (sick days) za rok
- Dlouhodobou spolupráci v mladém a dynamickém kolektivu
- Moderní pracovní prostředí
- Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- Pravidelný výplatní termín
Mzda: | 16 500 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |