Informace o pracovním místě
Hledáme samostatného a reprezentativního kandidáta na pozici Office Manager, který zajistí hladký chod kanceláře a bude podporou menšího technického týmu. Úspěšný kandidát bude mít na starosti každodenní chod kanceláře, interní i externí komunikaci a administrativní podporu, přičemž se stane důležitou součástí mezinárodního prostředí našeho klienta.
Office Manager/ka s angličtinou
Náplň práce
• zajištění plynulého chodu kanceláře (administrativa, evidence, dokumentace)
• organizace interní a externí komunikace, příprava podkladů a prezentací
• práce s MS Office (Excel, Word, PowerPoint) na pokročilé úrovni
• správa dokumentů – skenování, kopírování, práce i s rozměrově většími dokumenty
• podpora technického týmu, základní orientace v technické dokumentaci výhodou
• zajištění reprezentativního prostředí kanceláře a profesionální komunikace s partnery
• spolupráce na zlepšování interních procesů a aktivní zájem o fungování týmu
Požadujeme
• praxi na obdobné administrativní/office pozici
• velmi dobrou znalost angličtiny (psaná i mluvená, každodenní užití)
• pokročilou znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
• samostatnost, proaktivní přístup a reprezentativní vystupování
• schopnost efektivní komunikace a organizační dovednosti
• zájem učit se nové věci a rozvíjet se
• výhodou: orientace v technické dokumentaci
Co nabízíme
• telefon, notebook, částečně hrazenou Multisport kartu
• možnost práce z domova (home office)
• sick days
• příspěvek na stravování
• přátelskou atmosféru a práci v menším týmu
• moderní kancelář s vlastním prostorem (bez open space)
• zázemí stabilní mezinárodní společnosti
• podporu profesního rozvoje a růstu dle individuálních kariérních cílů
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | Ihned |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Min. vzdělání: | Základní |
ID inzerátu: 6068456 Vloženo: 16.09.2025
ODPOVĚDĚT >>